úterý 18. července 2017

Recenze: P.S. Stále tě miluju

Originální název: P.S. I still love you
Autorka: Jenn Han
Série: Všem klukům, které jsem milovala
Díl: 2/3
Vydání: Hardback, 304 stran
Žánr: Dívčí romány

Anotace:
Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i to, co k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? 
Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala, ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.

Lara Jean mi v předchozím díle přišla jako milá a normální holka, ale tady mi připadá moc naivní. Neustále žárlí na to, že Peter tráví více času, než by se jí líbilo, s Genevieve. Ne, že by jen žárlila. Ona je teď Genevieve přímo posedlá.
Peter Kavinsky se konečně dal dohromady s Larou Jean. Stará se o ni velmi pěkně, chová se k ní jako k princezně. Jenže nedokáže se zbavit své bývalé přítelkyně, což je podle Lary Jean zásadní chyba.
John Ambrose McClaren je jeden z kamarádů z dětství. Kamarád, který taky dostal jeden z dopisů Lary Jean. Vrací se za Larou usilovat o její srdce a Lara Jean má otázku: ,,Překoná ,,krizi“ s Peterem nebo to má ukončit a zkusit to z Johnem?“

„A teď je pryč. Ne pryč, pořád tu je, ale už ne pro mě, a to je snad ještě horší.“

Lara Jean se dává dohromady s Peterem. Prožívají svoje první opravdovou pusu, opravdové rande, … Jenže Lara má opravdu velký problém. Neustále se srovnává s Peterovou bývalou přítelkyní Genevieve. Přemýšlí nad otázkami: ,,Má ji stále rád“ nebo ,,Musí klesnout na její úroveň a mít s Peterem sex? Nebo na to chce jít pomalu?“ Ke všemu tomu se Laře vrací odpověď na jeden z milostných dopisů.

,,Kdyby Kitty neposlala moje dopisy, dali bychom se s Peterem vůbec někdy dohromady? Můj první impulz je odpovědět, že ne, ale možná by se naše cesty přece jen někdy v budoucnosti setkaly. Nebo možná ne, ale teď jsme každopádně tam, kde jsme. Spolu.“

Opět jsme zpátky ve chvíli, kdy nám Lara Jean vypráví svůj příběh. Hodně lidí hodnotí knížku tak, že autorka klidně mohla skončit už prvním dílem. Já, ale zastávám názor takový, že bych se bez tohohle dílu neobešla. Děj byl takový jednodušší, takže pro mě super oddechovka. Knížka se mi četla úplně sama. Sice kapitoly byly příliš krátké, někdy měly i jen 2 stránky, což pro mě je bylo mínus, protože jsem se do knížky správně nevžila. Dále, co mi na knížce vadilo, byly příliš dlouhé a zbytečné rozhovory v domově důchodců.  

Dlouho jsem přemýšlela, jak knížku ohodnotím. Přemýšlela jsem, jestli dám 3* nebo 4*. Nakonec jsem došla k závěru, že i přes ty menší nedostatky, co měla, ji dám 4*/5*!

2 komentáře:

  1. Zatím jsem se ke druhému dílu nedostala, ale mám jí rozhodně v plánu. Moc pěkná recenze, doufám že se mi bude kniha taky líbit!
    Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně můžu jenom doporučit! Jinak děkuji a krásný zbytek večera :).

      Vymazat

Recenze: Harry Potter a prokleté dítě

Originální název: Harry Potter and the Cursed Child Autoři:  J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne Série:  Harry Potter Díl:  8/8 ...