pondělí 17. července 2017

Letní knížní TAG!

Ahooj! Vítejte na mém blogu a u mého prvního příspěvku:). Rozhodla jsem se, že bych začala něčím trochu jiným než recenzí a co jiného by to mohlo být než klasický TAG. 

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Jelikož přes rok moc číst nestíhám a jsem ráda, když přečtu 2 -3 knížky za měsíc. O prázdninách jsem za měsíc schopna přečíst i 5-6 knížek, i když zase záleží na tom, jak máme dlouhou dovolenou, nebo jsem celé prázdniny doma. Ale rozhodně u mě platí, že přes prázdniny přečtu mnohem více knížek, než přes rok.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knížku si vybavíš?
No, nevybaví se mi přímo knížka, ale spíše série. Tou sérií je Léto, která má 3 díly: Léto, kdy jsem zkrásněla, Bez tebe to nebude léto a Vždycky budeme mít léto. Nevím proč, ale taky se mi vybaví série Selekce, kterou četla o loňských prázdninách a zná ji nejspíš každý.

3. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Jelikož ve škole žádnou povinnou četbu nemáme, tak ne, nečtu.

4. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knížky)?
Doma mám pár e-knih a zatím jsem přečetla jen jednu, a to proto, že mi toto čtení nevyhovuje. Jsem prostě ten typ, který při čtení potřebuje knížku držet a otáčet jejími listy papíru.

5. Jakou knihu/knižní sérii bys ráda viděla zfilmovanou?
Tak tohle vím na 100%. Rozhodně bych chtěla vidět zfilmovanou sérii Selekci! Moc ráda bych viděla to jiskření mezi Amerikou a princem Maxonem. 

6. Které místo z knih bys ráda navštívila?

Jelikož jsem snad největší Potterhead na světě, tak by to byly rozhodně Bradavice z knížní série Harryho Pottera.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Recenze: Harry Potter a prokleté dítě

Originální název: Harry Potter and the Cursed Child Autoři:  J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne Série:  Harry Potter Díl:  8/8 ...